SALES MANAGEMENT

 

INTERIM SALES MANAGEMENT

 

“Coming together is a beginning, keeping together is progress, working together is succes“
Henry Ford

 

Echipa voastră de vânzări vinde mai puțin decât ar trebui? Se deschid multe oportunități și se închid foarte puține? Trebuie să fiți peste tot și să vă implicați în toate pentru a închide o vânzare sau a finaliza un proiect și a încasa banii? Credeți că având un manager de vânzări cu experiență va face mai ușoară atingerea obiectivelor de vânzări?

Serviciul Interim Sales Management are ca scop asigurarea management-ului echipei de vânzări pe o perioadă determinată. În aceasta perioadă, activitățile manager-ului interimar de vânzări vor fi:

 

  • Segmentarea pieței, identificarea segmentelor țintă de clienți și a canalelor de distribuție
  • Elaborarea planului de vânzări, definirea responsabilităților membrilor echipei de vânzări și elaborarea de indicatori de performanță (KPIs)
  • Elaborarea unui proces personalizat de vânzare (în cazul în care un astfel de proces nu există), pornind de la generarea de leaduri, la identificare de oportunități, progresul și câștigarea acestora
  • Monitorizarea activității și a performanței vânzătorilor, cu oferirea de feedback și implicare alături de fiecare pentru atingerea obiectivelor
  • Abordarea directă, împreună cu vânzătorii, a clienților țintă, atât cei finali, dar și a potențialilor parteneri și distribuitori
  • Participarea la întâlniri cu clienții firmei și comunicarea cu aceștia până la semnarea contractului între părți. Aceasta presupune atât pregătirea și susținerea ofertei, cât și pregătirea și negocierea contractului de vânzare
  • Identificarea celui mai bun candidat pentru rolul de sales manager și pregătirea acestuia pentru preluarea responsabilităților rolului la încheierea mandatului

 

SALES MANAGEMENT CONSULTING

 

“Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going“
Jim Rohn

 

Aveți o echipă de vânzări, aveți și un manager de vânzări, dar credeți că nu livrează la maxim de potențial? Vânzătorii vând după ureche, dar v-ați dori să aveți un proces unitar de vânzare în organizație? Nu aveți vizibilitate asupra oportunităților sau a rezultatelor pe care le așteptați la sfârșit de lună, trimestru sau an? Sau poate doar sunteți la început și nu știți cum să formați o echipă de vânzări?

Sales Management Consulting este un serviciu potrivit celor care au o echipă de vânzări a cărei performanță vor să o îmbunătățească, dar în aceeași măsură este potrivit companiilor la început de drum, fără resurse de vânzări, dar care doresc să-și definească o strategie de vânzări de succes. În cadrul unei astfel de colaborări, vom derula activitățile de mai jos:

 

  • Segmentarea pieței, identificarea segmentelor țintă de clienți și a canalelor de distribuție
  • Elaborarea planului de vânzări, definirea responsabilităților membrilor echipei de vânzări și elaborarea de indicatori de performanță (KPIs)
  • Elaborarea unui proces personalizat de vânzare, pornind de la generarea de leaduri, la identificare de oportunități, progresul și câștigarea acestora
  • Elaborarea unui sistem de monitorizare a activității și a performanței vânzătorilor
  • Pregătirea angajaților pentru abordarea clienților țintă, atât cei finali, dar și a potențialilor parteneri și distribuitori
  • Evaluarea profesională a vânzătorilor și recomandarea unui plan de dezvoltare personalizat